راهیابی 101 البرزی به مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 3988236
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

راهیابی 101 البرزی به مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: 101 نفر از استان به مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن را‌ه پیدا کردند.

راهیابی 101 البرزی به مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: 386 البرزی در مرحله اول شانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن به‌صورت کتبی باهم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون در استان البرز در دو حوزه امتحانی کرج و ساوجلاغ برگزار شد، افزود: از بین شرکت‌کنندگان 101 نفر به مرحله دوم این آزمون که به‌صورت شفاهی برگزار خواهد شد را‌ه پیدا کردند.

این مسئول گفت: مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان به‌صورت متمرکز در روزهای دوم، سوم و چهارم شهریورماه در دو حوزه کرج و ساوجبلاغ برگزار می‌شود. در کرج آقایان روز سه‌شنبه، دوم شهریور در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، بانوان روز پنج‌شنبه، چهارم شهریور در مدرسه صدرای کرج و روز چهارشنبه، سوم شهریور، حافظان ساوجبلاغی(آقایان و بانوان) با هم رقابت می‌کنند.

ملازاده تصریح کرد: این آزمون با استناد به مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم و با مدارک اعطایی هم‌تراز دیپلم تا دکتری برگزار می‌شود و مدارک این آزمون پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم توسط شرکت‌کنندگان با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha