اجرای طرح «بنای‌ نور» در البرز
کد خبر: 3987820
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

اجرای طرح «بنای‌ نور» در البرز

رئیس ستاد عتبات عالیات البرز از اجرای طرح «بنای‌ نور» در استان خبر داد و گفت: این طرح در جهت تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات اجرا می‌شود.

اجرای طرح «بنای‌نور» در البرز

علی اسلام‌خواه، رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح بنای‌ نور، اظهار کرد: این طرح در جهت تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات به‌عنوان یک طرح مشارکتی بین بانک قرض‌الحسنه رسالت و ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی شکل گرفته است.

وی افزود: در این طرح متقاضیان می‌توانند با انتخاب یک تا چهار میلیون تومان در جهت بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند و در بانک رسالت به‌صورت ماهیانه ۱۷ هزار تومان قسط آن را پرداخت کنند.

این مسئول بیان کرد: طرح بنای‌نور طرحی مشارکتی است که متقاضیان با شرکت در این طرح می‌توانند در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم، ساخت صحن حضرت فاطمه(س) و ترفیع گنبد امام حسین(ع) با پرداخت اقساط کم مشارکت کنند.

اسلام‌خواه در پایان گفت: علاوه بر این متقاضیان البرزی علاقه‌مند به شرکت در این طرح می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۹۴۶۷۱ به نام ستاد عتبات عالیات واریز کنند.

انتهای پیام
captcha