خروج 100 هزار خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد
کد خبر: 3987222
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

خروج 100 هزار خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: با اجرای برنامه‌های حمایتی مثل اشتغالزایی تا پایان سال ۱۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد امام(ره) در سراسر کشور خارج خواهند شد.

خروج 100 هزار خانوار از چرخه حمایت کمیته امداد

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور روز پنجشنبه، هفتم مرداد در حاشیه چهاردهمین رزمایش همدلی و مساوات البرز با محوریت توزیع ۴۰۰ هزار پرس توزیع غذای گرم، ۲۲۰ هزار قرص نان رایگان و ۱۱۰ سری جهیزیه و آزادی زندانیان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پیش‌بینی ما بر این بود که با توجه به تکانه‌های اقتصادی امسال سال سختی باشد به همین منظور برنامه‌ریزی کردیم تا پایان سال ۵۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین با اجرای برنامه‌های حمایتی مثل اشتغالزایی تا پایان سال ۱۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد امام(ره) در سراسر کشور خارج خواهند شد.

بختیاری در ادامه به بودجه امسال این نهاد حمایتی اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی مجلس نسبت به سال ۹۹، ۶۷ درصد افزایش مستمری را در بودجه ۱۴۰۰ داشته‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه هم اکنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، گفت: به مناسبت فرارسیدن عیدغدیر امروز چهار میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای‌گرم امروز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و ۲۲۰ هزار بسته معیشتی نیز در سراسر کشور برای این افراد در نظر گرفته شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع غذای‌گرم در استان البرز اشاره کرد و افزود: ۴۰۰ هزار پرس امروز غذا با رعایت پروتکل و مسایل بهداشتی در این استان طبخ و بین ایتام ونیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: همچنین ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی با همکاری نماینده ولی فقیه در استان البرز و تمام گروه‌های جهادی و نیکوکاری به عنوان چهاردهمین رزمایش همدلی و مساوات این استان در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha