کرج میزبان جشن عید غدیر می‌شود
کد خبر: 3987007
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

کرج میزبان جشن عید غدیر می‌شود

امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) دولت‌آباد کرج از برگزاری جشن عید غدیر به همت این مسجد خبرداد و گفت: مراسم در فضای باز و با حضور یک هزار نفر برگزار خواهد شد.

کرج میزبان جشن بزرگ «عیدغدیر» می‌شود

سیدابوذر موسوی، امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) دولت‌آباد کرج از برگزاری جشن عید غدیر به همت این مسجد خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با شب عید غدیر، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با مجری‌گری شفیع شعله‌کار، مداحی سجاد محمدی، مازیار طاوولی، محمد باستانی و با حضور  هادی جانفدا، شاعر آئینی برگزار می‌شود.

امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) بیان کرد: در این جشن زمینه برای حضور یک هزار نفر فراهم شده است و برنامه در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

موسوی در ادامه به برنامه‌های اجرایی این جشن اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات غدیرشناسی و مسابقه نهج‌البلاغه از خطبه 31 از جمله این برنامه‌هاست که به 12 نفر از برندگان به قید قرعه کارت هدیه اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در حاشیه این جشن غرفه‌های میزخوشنویسی صلواتی، گریم کودکان، نقاشی و بازی کودکان، غرفه محصولات خانگی و هنرهای دستی و محصولات آرایشی بهداشتی ارگانیک دایر است.

امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) توضیح داد: در غرفه بازی کودکان برنامه‌هایی چون بازی مار و پله، قصه‌خوانی و شعرخوانی برای کودکان دایر است و به کودکان زیر 10 سال «پیک مهدوی» ارائه می‌شود. در این پیک کودکان از طریق شعر و رنگ‌آمیزی با امیرالمومنین و موضوع غدیر آشنا می‌شوند و در نهایت با تحویل این پیک به مسجد در اولین روز محرم به بهترین رنگ‌آمیزی و حفظ شعر به قید قرعه جایزه اهدا می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه در این مراسم یک کتابچه جیبی به اسم «خم دوست» با محوریت سخنان ائمه اطهار(ع) درباره حضرت علی(ع) و غدیر به حضار بالای 10 سال اهدا می‌شود، گفت: همچنین در قالب اجرای طرح «نذر ماسک نذر سلامتی» به حاضران ماسک رایگان نیز اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha