ثبت‌نام 18 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت البرز
کد خبر: 3985746
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷

ثبت‌نام 18 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت البرز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: تاکنون 18 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت این استان ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 18 هزار هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت البرز

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: تاکنون 18 هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت این استان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در 180 پایگاه تابستانه با محور فعالیت‌های فضای مجازی در رشته‌های قرآنی، معارفی، ورزشی و بهداشت ثبت‌نام کردند، افزود: ثبت‌نام از دانش‌آموزان همچنان در این پایگاه‌ها ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه پایگاه‌های تابستانه در دارالقرآن‌ها، پژوهش‌سراها، اردوگاه‌ها، سالن‌های ورزشی و فضای مجازی فعال‌اند، گفت: درحال حاضر 10 دارالقرآن با ظرفیت 9 هزار دانش‌آموز در این استان فعال است.

فهمیده در ادامه از شرکت 15 هزار دانش‌آموز در 150 مدرسه در طرح نماز خبرداد و گفت: درحال حاضر 700 مربی پرورشی و 250 مشاور در استان فعالیت‌های پرورشی را انجام می‌دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی، تولید محتوای پرورشی در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت سرباز طلبه‌ها و پوشش حداکثری درس تفکر و سبک زندگی از مهمترین اولویت‌های حوزه پرورشی است.

انتهای پیام
captcha