طرح حفظ تخصصی کل قرآن در رفسنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3985154
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

طرح حفظ تخصصی کل قرآن در رفسنجان برگزار می‌شود

طرح قرآنی «فتح قریب» با محوریت حفظ تخصصی قرآن کریم در رفسنجان ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

حسین احمدی‌منش، مسئول قرارگاه جهادی مدافعان قرآن‌کریم و عترت(ع) شهید قدس حاج قاسم سلیمانی رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از کرمان از اجرای طرح تحولی حفظ تخصصی قرآن کریم در رفسنجان با نام« فتح قریب» خبر داد.

وی ادامه داد: این طرح با حمایت تبلیغات اسلامی رفسنجان، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش رفسنجان برگزار خواهد شد.

احمدی‌منش بیان کرد: توجه به فرمایشات مقام معط رهبری مبنی بر تحول‌خواهی، تحول‌گرایی و تحول انگیزی، طرح تحولی حفظ قرآن کریم در تابستان امسال با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در رفسنجان با نام فتح قریب در دارالقرآن پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح که به‌صورت تلفیقی( آموزشی_حفظی) برگزار می‌شود، دانش‌آموزان پایه هفتم واجد شرایط در تابستان امسال، پایه‌ هشتم را به‌صورت جهشی در قرارگاه جهادی مدافعان قرآن و عترت(ع) شهید قدس حاج قاسم سلیمانی می‌گذرانند و بعد از آن یک سال مرخصی تحصیلی گرفته و در دوره تخصصی حفظ شرکت می‌کنند و بسته به توانمندیشان، در طول سال علاوه بر یادگیری جامع الفبای حفظ، 10 تا 30 جزء قرآن کریم را حفظ می‌کنند.

احمدی‌منش با اشاره به آسیب شناسی و ریشه‌یابی علمی طرح‌های تخصصی حفظ در کشور، تصریح کرد: طرح «فتح قریب» با هدف قرآن محوری و تلاش برای چشیدن لذت واقعی حفظ قرآن کریم برای دانش‌آموزان از طریق استعداد سنجی دقیق آن‌ها به‌عنوان یک طرح تحولی معرفی شد که در این طرح دانش‌آموزان شرکت کننده ضمن این که عقب ماندگی تحصیلی ندارند، طعم شیرین و دلچسب حفظ آیات نورانی الهی را خواهند چشید.

گفتنی است، دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در این طرح می‌توانند با شماره 09389660133 تماس حاصل  کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۷
0
0
خدا قوت ، در پناه قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام باشید ان شاءالله
امینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۰
0
0
احسنت بر شما
موفق باشید ان شاءالله
captcha