شرکت 80 هزار نفر در دومین جشنواره ملی قرآنی «بهترین پناه»
کد خبر: 3979806
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

شرکت 80 هزار نفر در دومین جشنواره ملی قرآنی «بهترین پناه»

رئیس اجرایی دومین جشنواره قرآنی بهترین پناه از شرکت 80 هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره خبرداد و گفت: در مجموع 380 نفر برگزیده شدند.

شرکت 80 هزار نفر در دومین جشنواره ملی قرآنی «بهترین پناه»

علی گلدوست، رئیس اجرایی دومین جشنواره قرآنی بهترین پناه، سوم تیرماه در حاشیه اختتامیه این جشنواره در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این جشنواره با محوریت استان البرز از اول تا فرودین تا پایان ماه مبارک رمضان در همه رده‌های سنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در ۱۸ رشته برگزار شد، افزود: در دومین دوره این جشنواره رشته استندآپ قرآنی و پادکست قرآنی هم به محورهای جشنواره اضافه شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در مجموع 80 هزار نفر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند، افزود: البته ما از کشورهای عراق، پاکستان و هند هم شرکت‌کننده داشتیم.

گلدوست با اشاره به اینکه پس از داوری در نهایت 380 نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره انتخاب شدند، گفت: علاقمندان برای اطلاع از اسامی برندگان می‌توانند به سایت www.qlborz.ir مراجعه کنند.

رئیس اجرایی دومین جشنواره قرآنی بهترین پناه بیان کرد: خوشبختانه در این دوره از جشنواره شاهد هم‌افزایی خوب دستگاه‌های اداری و فعالان جامعه قرآنی البرز برای برگزاری جشنواره به بهترین شکل ممکن بودیم و در مجموع 10 اداره در این فعالیت قرآنی مشارکت داشتند.

گلدوست اضافه کرد: امروز هم اختتامیه جشنواره با حضور ائمه جمعه مهرشهر، فردیس، فرمانده سپاه البرز و فعالان جامعه قرآنی در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید رجایی در حال برگزاری است که در این مراسم قاریان ممتاز استانی به ویژه قاریان نوجوان حضور دارند.

رئیس اجرایی دومین جشنواره قرآنی بهترین پناه گفت: رونمایی از تندیس اهدایی کودکان قرآنی کشور به مدافعان سلامت، تقدیر از چهار مدافع سلامت از بیمارستان امام حسین و بیمارستان شریعتی ماهدشت و تجلیل از مقام شهید تازه تفحص شده البرزی(شهید اسحاقی) با حضور خانواده این شهید بزرگوار از جمله برنامه‌هایی است که برای اختتامیه این جشنواره تدارک دیده شده است.

وی در پایان از برگزاری سومین جشنواره قرآنی بهترین پناه خبرداد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سومین دوره این جشنواره در نوروز و ماه رمضان سال 1401 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha