پروژه چهار بانده جاده اردبیل- سرچم سال آینده تکمیل می‌شود
کد خبر: 3979787
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

پروژه چهار بانده جاده اردبیل- سرچم سال آینده تکمیل می‌شود

فرماندار اردبیل، گفت: پروژه چهار بانده جاده اردبیل- سرچم در محدوده شهرستان اردبیل تا سال بعد تکمیل می‌شود.

رضازاده// پروژه چهار بانده جاده اردبیل- سرچم سال آینده تکمیل می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل، سوم تیرماه، در بازدید از پروژه چهار بانده جاده اردبیل- سرچم، اظهار کرد: در حال حاضر 40 کیلومتر از محور اردبیل- سرچم با اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومان تا حدود 50 درصد چهارخطه شده و تا سه سال آینده عملیات اجرایی آن تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: ساماندهی 1.5 کیلومتر از این مسیر نیز در حال ساماندهی بوده و تا هفته دولت توسط راه و شهرسازی استان به بهره‌برداری می‌رسد که یکی از پروژه‌های راهی مهم اردبیل محسوب و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه برای ما اولویت اساسی است.

فرماندار اردبیل، ادامه داد: جاده اردبیل- سرچم از مهم ترین ورودی‌های مرکز استان است که با تکمیل این پروژه مهم‌ترین زیرساخت ارتباطی استان با تهران و استان‌های همسایه به صورت چهار خطه و ایمن‌تر فراهم می‌شود.

امامی‌یگانه تصریح کرد: پروژه‌های راهسازی در سایر محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی با جدیت در حال اجرا هستند که به همین منظور تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و با تسریع ‌بخشی به اجرای آن‌ها به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha