آغاز برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد البرز
کد خبر: 3979604
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

آغاز برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد البرز

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: اوقات فراغت نوجوانان نیازمند این استان با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غنی‌سازی می‌شود.

آغاز برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد البرز

رضا البرزی، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز و کانون پرورش فکری کودکان استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای اعتماد به نفس و ایجاد فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی برای مددجویان نوجوان، غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها، شناسایی نخبگان فرهنگی، علمی، ادبی و پرورش دانش‌آموزان این تفاهم‌نامه منعقد شد.

وی با تأکید بر تعهدات مشترک در زمینه ارائه خدمات آموزشی و پرورشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای دانش‌آموزان مورد حمایت و فرزندان پرسنل این نهاد، افزود: همکاری در جهت استفاده متقابل از امکانات در عرصه‌های مختلف، بهره‌گیری از توان اجرایی و محتوایی در خصوص برنامه‌های فرهنگی و معرفی مربیان و نیروهای فرهنگی، همکاری در زمینه اعزام کودکان و نوجوانان مورد حمایت به اردوهای یک‌ روزه آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در سطح استانی، کشوری و ملی از مهم‌ترین اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با اشاره به همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های مناسبتی که توسط این نهاد انجام می‌شود، گفت: همکاری در تبادل یافته‌ها و تجربه‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی و توانمندی‌های فرهنگی، تبلیغی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر حوزه‌های مربوط به طرفین، در راستای این تفاهم‌نامه انجام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان از رسالت‌های فرهنگی کمیته امداد است، گفت: برنامه‌های کانون‌های کمیته امداد در فصل تابستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان مددجویان و ارتقای سطح علمی و فرهنگی آنان برگزار می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه حضور مددجویان و بهره‌مندی آنان از آموزش‌های فرهنگی کانون تابستانه رایگان است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت کانون فرهنگی تابستانه کمیته امداد البرز امیدواریم امسال مددجویان بیشتری در برنامه‌های متنوع این کانون ثبت‌نام کنند و از برنامه‌های آموزشی و تربیتی بهره‌مند شود.

انتهای پیام
captcha