برگزاری مسابقه کتابخوانی «جامعه آرمانی مهدوی در آینه کلام رضوی»
کد خبر: 3979409
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
از سوی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی «جامعه آرمانی مهدوی در آینه کلام رضوی»

مسابقه مفاهیم فرهنگ قرآنی از کتاب «جامعه آرمانی مهدوی در آینه کلام رضوی» تألیف اسماعیل حاجیان از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مسابقه «مفاهیم فرهنگ قرآنی» با هدف توجه به مناسبت‌های مذهبی و پی بردن به مفاهیم قرآنی و عمل به آن، و همچنین تربیت قرآنی و اسلامی، رعایت سبک زندگی اسلامی و آشنایی بیشتر با نحوه زندگی ائمه اطهار(ع) از سوی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.

این سری از مسابقات به‌مناسبت ولادت امام رضا(ع) از کتاب «جامعه آرمانی مهدوی در آینه کلام رضوی» تألیف، اسماعیل حاجیان در حال برگزاری است.

در این کتاب به شرح فرازهایی از دعای امام رضا(ع) برای امام عصر(عج) در روز جمعه به همراه مستندات قرآنی و روایی آن پرداخته شده است.

قرآن‌دوستان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و پاسخ به ۱۰ سؤال طرح شده در این مسابقه شرکت کنند.

تاریخ پایان مسابقه اول مرداد‌ماه سال جاری اعلام شده است و به برگزیدگان به قید قرعه جوایز متبرک اعطا خواهد شد.

مریم احمدی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل حاجیان
|
United States of America
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۶
0
0
سلام علیکم . از اقدام شما برای برگزاری مسابقه از کتاب جامعه ی آرمانی مهدوی . تدوین این جانب . بسیار تشکر می کنم . اما خوب بود به این جانب هم اطلاع می دادید. ممنون
captcha