برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز
کد خبر: 3977904
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در استان همزمان با دهه‌کرامت، گفت: در این رزمایش 31 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، اظهار کرد: این مرحله از رزمایش به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی و مراکز نیکوکاری فعال با محوریت آستان قدس رضوی در استان اجرا شد.

وی بیان کرد: در سطح استان ۳۱ هزار بسته معیشتی، ۳۰ سری جهیزیه، ۵۸ هزار پرس غذای گرم، بین نیازمندان استان توزیع شد و ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز تصریح کرد: طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت موازین بهداشتی از سوی مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی استان بین نیازمندان در محله‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی استان در سیزدهمین مرحله رزمایش متذکر شد: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha