هدیه حامی البرزی به دانش‌آموزان چهارباغ
کد خبر: 3977372
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

هدیه حامی البرزی به دانش‌آموزان چهارباغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: ۴۷ دستگاه لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان ایتام و محسنین چهارباغ اهدا شد.

هدیه حامی البرزی به دانش‌آموزان چهارباغ

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در گرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش حامیان دانست و گفت: تعداد ۴۷ لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان به همت یک حامی البرزی به دانش‌آموزان ایتام و محسنین چهارباغ اهدا شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 502 فرزند طرح اکرام ایتام و سه هزار و 311 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز است، افزود: در هدف‌گذاری تهیه دو هزار ابزار آموزش مجازی برای دانش‌آموزان نیازمند استان، تعداد ۵۴۲ تبلت و گوشی هوشمند را حامیان ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت هزار و 500 دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد البرز است و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: به همت نیکوکاران تمامی ایتام تحت‌ پوشش کمیته امداد امام(ره) البرز دارای تبلت و یا گوشی هوشمند شدند.

محمدی‌فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان نیازمند، یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۶۸۸۷۷ و یا با شماره ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام
captcha