موزه شهدای البرز در امامزاده محمد(ع) راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3971731
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

موزه شهدای البرز در امامزاده محمد(ع) راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: به‌زودی موزه آثار شهدای البرز در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج راه‌اندازی می‌شود تا مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان بیش از پیش هموار شود.

موزه شهدای البرزی در امامزاده محمد(ع) راه‌اندازی می‌شود

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند که باید درس صبر و استقامت را در کشورمان با استفاده از این سرمایه‌ها صیانت و نگهداری کنیم.

وی افزود: زندگی شهدا چراغ راه مدیران، مسئولان و مردم بوده و ادامه راه آنان خدمتگزاری به مردم است، چرا که شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به الگویی شایسته از مدیریت جهادی و انقلابی تبدیل شدند.

این مسئول ادامه داد: وظیفه و رسالت خطیر و حساس ما صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است، چراکه همه کسانی که هم‌اکنون در آرامش و آسایش زندگی می‌کنند به خاطر خون پاک شهیدان بوده است و بر همگان وظیفه است این مسیر مبارک را ادامه دهند.

رستمیان بیان کرد: عهد و پیمان بستن با شهدای والامقام و ادامه راه آنان سبب قوت‌گیری ایمان و معنویت برای تک تک مؤمنان و مسلمانان خواهد بود و اگر ایران اسلامی هم‌اکنون به یک ابَرقدرت تبدیل شده، مرهون خون پاک شهدای والامقام است که ایثارگری و درس شجاعت را برای ما دیکته کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز تصریح کرد: آرمان‌های مقدس و ارزشمند شهدای والامقام درس‌دادنی است، و باید در راستای ترویج اهداف و ارزش‌های والامقام شهدای والامقام آن‌طور که شایسته است گام برداشته شود و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کرد، چراکه در حال حاضر این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در پایان به راه‌اندازی موزه آثار شهدا در البرز اشاره کرد و گفت: به‌زودی موزه آثار شهدای البرز در امام‌زاده محمد(ع) کرج راه‌اندازی می‌شود تا مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان بیش از پیش هموار شود.

انتهای پیام
captcha