تشریح فعالیت‌های سپاه امام حسین(ع) کرج
کد خبر: 3970606
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

تشریح فعالیت‌های سپاه امام حسین(ع) کرج

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج گفت: جهادگران این ناحیه از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان انواع خدمات جهادی به محرومان ارائه کرده‌اند.

تشریح فعالیت‌های سپاه امام حسین(ع) کرج

مجید زنجانی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: گروه‌های جهادی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج از ابتدای سال جاری تاکنون در چهار مرحله به نیازمندان خدمات ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این ناحیه ۱۵۰ گروه جهادی مشغول فعالیت هستند، افزود: در نوروز امسال با صرف هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خدماتی همچون تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۲۴۰ سری کفش و لباس، یک هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی، ۴۶ نسخه پزشک بیماران کرونایی و آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد توسط جهادگران انجام شده است.

زنجانی گفت: همچنین اعزام ۳۰ پزشک به نقاط کم‌برخوردار استان، ضدعفونی ۸۰۰ نقطه در سطح شهرستان، توزیع ۲۵ هزار ماسک رایگان، شناسایی ۴۸۰ بیمار کرونایی و توزیع سه هزار بسته بهداشتی از دیگر این خدمات است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز یک خانه محروم نیز بازسازی شد، افزود: مرحله دوم خدمات نیز در نیمه ماه شعبان با ارزش ۵۲۲ میلیون تومان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع)‌ کرج اجرای مرحله سوم خدمات را در دهه اول ماه مبارک رمضان با ارزش ۶۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: مرحله چهارم خدمات نیز با ارزش ۶۹۷ میلیون تومان در دهه دوم ماه مبارک انجام شده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۰ رأس گوسفند، چهار رأس گوساله و یک نفر شتر نیز قربانی و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha