آغاز ثبت‌ نام کلاس‌های آموزشی مؤسسه قرآن نورالثقلین البرز
کد خبر: 3970342
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

آغاز ثبت‌ نام کلاس‌های آموزشی مؤسسه قرآن نورالثقلین البرز

مدیر مؤسسه قرآن نورالثقلین البرز از آغاز ثبت‌‌ نام کلاس‌‎های آموزشی این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره جدید کلاس‌‎های آموزش قرآن از اول خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآن نورالثقلین البرز

احمد فضلی، مدیر مؤسسه قرآن نورالثقلین البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از آغاز ثبت‌‌ نام کلاس‌‎های آموزشی این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره جدید کلاس‌‎های آموزش قرآن در این مؤسسه قرآنی از اول خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‎‌های آموزشی جدید در دو بخش مجازی و حضوری است، افزود: قرآن‌آموزانی که برای شرکت در دوره‌های آموزش مجازی مشکل دارند می‌‎توانند در کلاس‎های حضوری شرکت کنند.

فضلی با بیان اینکه کلاس‎‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور چهار تا هشت نفر در هر کلاس برگزار می‏‌شود، ادامه داد: این کلاس‌‎ها در رشته‌های حفظ قرآن ویژه کودکان شش ساله، حفظ یک جزء تا ۳۰ جزء قرآن ویژه سنین مختلف، روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن ویژه شکوفه‌ها، تفسیر سوره بقره، صحیفه سجادیه برگزار می‏‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین البرز از شرکت 110 قرآن‌آموز طی سال گذشته در کلاس‌‎های آموزش قرآن این مؤسسه قرآنی خبر داد و اضافه کرد: در بخش کودکان و شکوفه‌ها لازم است برای تشویق و ترغیب آنان به شرکت در کلاس‎‌های قرآن از اهرم جایزه و تشویق استفاده شود که ضعیف بودن وضعیت مالی مؤسسات قرآنی باعث شده در این بخش نتوانیم موفق عمل کنیم.

وی تأکید کرد: در حال حاضر حمایت مالی از مؤسسات و خانه‌های قرآنی بسیار کم شده است و اکثر مدیران مؤسسات قرآنی مجبور هستند برای جلوگیری از تعطیل‌ شدن فعالیت‌های قرآنی از جیب خود هزینه کنند یا از خیرین کمک بگیرند که اگر این مؤسسات بتوانند از حمایت‌های مالی از سوی ارشاد و سازمان تبلیغات بهره‌مند شوند می‎توانند در جذب مخاطبان موفق‌تر عمل کنند.

انتهای پیام
captcha