سه هزار نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرز اضافه شد
کد خبر: 3970058
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

سه هزار نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرز اضافه شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای پویش ایران مهربان سه هزار نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرزی اضافه شد.

سه هزار نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرز اضافه شد

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، صبح شنبه، 18 اردیبهشت در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری در شهرستان کرج، اظهار کرد: فرزندان محسنین کسانی هستند که معمولاً پدر و مادر یا حداقل یکی از والدین خود را دارند اما آنها به هر دلیلی دارای توانایی یا صلاحیت نگهداری از فرزندان خود نیستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان شاهد رشد سه برابری سرانه واریزی به حساب فرزندان ایتام و محسنین در استان البرز بودیم، تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در راستای پویش ایران مهربان سه هزار نفر به تعداد حامیان فرزندان ایتام و محسنین البرزی اضافه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با تأکید بر اجرای پویش «ایران مهربان» بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۶۸ فرزند طرح اکرام ایتام و سه هزار و ۲۷۶ فرزند طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد البرز هستند که توسط حامیان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان کشور به ایتام در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: در شب ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به‌ حساب بیش از یک هزار و ۴۰۰ یتیم مورد حمایت کمیته امداد البرز واریز شد.

محمدی‌فرد با بیان اینکه استفاده از بسترهای الکترونیکی برای جذب حامیان میسر است، گفت: نیکوکاران می‌توانند در این پویش با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین اقدام کنند.

وی اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که به تنهایی توانایی تأمین همه نیازهای نیازمندان را ندارد، بنابراین خیران و نیکوکاران باید برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر کمک حال ما باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز متذکر شد: خیرین و نیکوکاران با شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از یک یا چند فرزند معنوی خود حمایت و آنها در مسیر زندگی پشتیبانی کنند.

انتهای پیام
captcha