کسب رتبه برتر بنیاد شهید البرز در ساماندهی گلزار شهدا
کد خبر: 3969491
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

کسب رتبه برتر بنیاد شهید البرز در ساماندهی گلزار شهدا

مدیرکل بنیاد شهید البرز گفت: در اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدا، این استان از استان‌های برتر و موفق در کشور شناخته شده است.

کسب رتبه برتر بنیاد شهید البرز در ساماندهی گلزارهای شهدا

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) اظهارکرد: در جدیدترین ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی ستاد مرکز، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تلاش‌های خادمان شهدا موفق به کسب رتبه برتر در ساماندهی گلزارهای شهدا شده است.

وی با بیان اینکه تا سال‌گذشته بیش از 95 درصد از 168 گلزار استان البرز بهسازی شده است، افزود: در سال جاری نیز با اعتبارات تخصیص‌یافته از سازمان مدیریت و شناسایی پیمانکاران واجدالشرایط به‌زودی ساماندهی مابقی گلزارها نیز اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه استان البرز در دامنه رشته کوه‌های البرز شده و برودت هوا در فصل زمستان در آسیب‌زدن به گلزارهای از قبل بهسازی شده تأثیر خواهد داشت لذا انتظار می‌رود برای پیشگیری از تخریب گلزارها همه‌ساله اعتباراتی برای این موضوع تخصیص یابد.

رستمیان در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) که فرمودند«گلزارهای شهدا زیارتگاه اهل یقین است»، گلزارهای شهدا را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: بهسازی گلزار شهدا بر اساس منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های خود گام‌های مؤثری در جهت بهسازی گلزارهای شهدا به‌عنوان دارالشفای آزادگان و احرار جهان برداشته و در دنیا شرمنده خانواده‌های معظم شهدا و در آخرت نیز شرمنده شهدا نباشیم.

گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج، آخرین گلزار شهدای بهسازی شده در البرز، اواخر سال 99 همزمان با روز بزرگداشت شهدا با مشارکت شهرداری کرج با اعتبار هفت میلیارد تومانی رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha