مراسم روز جهانی قدس به صورت نمادین در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3969481
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

مراسم روز جهانی قدس به صورت نمادین در البرز برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مراسم روز جهانی قدس با حضور تعداد اندکی از مردم به صورت نمادین در میدان قدس کرج برگزار می‌شود.

مراسم روز جهانی قدس به صورت نمادین در البرز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امسال بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مراسم روز جهانی قدس به صورت راهپیمایی پیاده خودرویی انجام نمی‌شود و تمرکز بر روی اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی است.

وی افزود: شاخص‎ترین برنامه در روز جهانی قدس سخنرانی مقام معظم رهبری ساعت ۱۱ روز جمعه خواهد بود که از رسانه ملی به صورت زنده پخش می‌شود.

این مسئول بیان کرد:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در صبح این روز ساعت ۱۰ در میدان قدس(شاه عباسی) همزمان با آتش‌کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آورد.

روحی‌یزدی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور تعداد اندکی از مردم به صورت نمادین برگزار می‌شود، گفت: همچنین بعداز ظهر روز جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در یکی از اماکن کرج با حضور تعداد اندکی از مردم به صورت نمادین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویژه‌برنامه تبیینی تحلیلی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده که از صدا و سیمای البرز نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha