رسانه متعهد در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نیست
کد خبر: 3969319
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶

رسانه متعهد در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تأکید بر اینکه رسانه‌ متعهد در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نیست، گفت: دشمن امروز در موضوع انتخابات به‌دنبال ایجاد فضای ناامیدی است، لذا رسانه‌ها باید امید‌آفرینی کنند.

رسانه متعهد در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نیست

سیدمحمدرضا موسوی‌زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اهمیت انتخابات و گام‌ برداشتن در راستای مشارکت بالای انتخاباتی، اظهار کرد: دشمن امروز در موضوع انتخابات به‌دنبال ایجاد فضای ناامیدی است، لذا رسانه‌ها باید امید‌آفرینی کنند، چراکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیتی کشور و تقویت نظام اقتصادی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امیدآفرینی نقطه مقابل سیاه‌نمایی رسانه‌های دشمن است، گفت: رسانه‌ متعهد در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن منفعل نیست.

این مسئول، مطالبه‌گری و امید‌آفرینی در جامعه را دو رکن و محور اصلی رسانه‌ها برشمرد و بیان کرد: خبرنگاران و رسانه در حین انتقادات سازنده و مطالبه‌گری، روحیه امید و نشاط را در جامعه تزریق می‌کنند.

وی با تأکید بر نقش مهم خبرنگاران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: انتخاب درست و اصلح بر اساس منویات مقام معظم رهبری یکی از موارد مهمی است که رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی در آن داشته باشند.

این مسئول به هراس دشمنان از حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: هرچقدر مشارکت مردم در این انتخابات بیشتر باشد، توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمنان با نتایج معکوس مواجه می‌شود و بهانه‌های واهی آنان با شکست مواجه خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه البرز در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی زمینه تقویت خبرنگاران را فراهم می‌کند، گفت: آمادگی لازم در این زمینه فراهم شده است و اهمیت آموزش سواد رسانه به غیر از رسانه‌ها برای تمام اقشار به‌ویژه مدیران و مسئولان بر کسی پوشیده نیست و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی‌زاده در پایان از تشکیل کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه و کاهش مراجعات به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کمیته مصلحین برای حمایت از اهالی رسانه، رفع اختلاف و ایجاد صلح و سازش، کار خود را آغاز کرده تا از حقوق حقه اصحاب رسانه صیانت کند.

انتهای پیام
captcha