اجرای طرح قرآنی «بشارت» در البرز
کد خبر: 3969059
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

اجرای طرح قرآنی «بشارت» در البرز

مدیرکل اوقاف البرز از اجرای طرح قرآنی«بشارت» و برگزاری دوره سه ساله حفظ قرآن‌کریم در البرز خبر داد.

اجرای طرح قرآنی «بشارت» در البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح قرآنی «بشارت» در البرز خبر داد و اظهار کرد: اجرای این برنامه بخشی از برنامه‌های قرآنی سال ۱۴۰۰ اوقاف و امور خیریه البرز است که برای اجرای آن ۲۸ عنوان برنامه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای اجرای این طرح در سال‌جاری حفظ ۵ جزء قرآن‌کریم در دستور کار قرار دارد و همه سنین می‌توانند در این طرح که به مدت سه سال اجرا می‌شود مشارکت کنند. کودکان در این طرح به صورت ویژه مورد توجه هستند.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های حفظ ۳۰ جزء قرآن‌کریم در سال ۱۴۰۰ در استان، گفت: این طرح در سه دوره مجازی، حضوری و نیمه حضوری و بسته به وضعیت شیوع کرونا در استان البرز اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف البرز افزود: دوره‌های آموزش صحیح روخوانی قرآن طی سال‌جاری توسط اداره امور قرآنی اوقاف استان البرز در بقاع متبرکه و مساجد اجرا می‌شود.

وی به برگزاری جلسات تفسیر موضوعی قرآن و دوره‌های ارتقای سطح حافظان و قاریان قرآن‌کریم نیز اشاره و اظهار کرد: در این خصوص حمایت از برگزاری دوره‌های آموزش قرآن‌کریم و محافل قرآنی را خواهیم داشت.

دشتکی در پایان با اشاره به برگزاری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات منطقه‌ای و استانی قرآن‌کریم، بیان کرد: اعزام داور به مسابقات مختلف قرآنی در سطح شهرستان و استان و سطح‌بندی داوران از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل اجرایی طی سال‌جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha