ثبت‌‌ نام مسابقات قرآن اوقاف در البرز آغاز شد
کد خبر: 3968984
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
همزمان با سراسر کشور؛

ثبت‌‌ نام مسابقات قرآن اوقاف در البرز آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور البرز از آغاز ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

ثبت‌‌نام مسابقات قرآن اوقاف در البرز آغاز شد

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز ثبت‌‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در البرز همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌ نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه از امروز آغاز و تا ۱۳ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با دعوت از جامعه قرآنی البرز جهت شرکت در این مسابقات، افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، تفسیر قرآن کریم، اذان، دعاخوانی و هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن‌کریم برگزار می‌شود کمااینکه بخش حفظ در حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ كل خواهد بود.

اشرفی در خصوص نحوه و شرایط ثبت‌‌ نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، گفت: علاقه‌مندان با ورود به درگاه اینترنتی http://www.quraniran.ir/ می‌توانند در مسابقات شرکت کنند؛ شرط سنی این مسابقات ۱۸ سال اعلام شده که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز با بیان اینکه مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات تابستان سال جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: بعد از مرحله استانی، دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی در پاییز و زمستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha