ثبت‌ نام مدارس صدرای البرز آغاز شد
کد خبر: 3968656
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

ثبت‌ نام مدارس صدرای البرز آغاز شد

مسئول مدارس صدرای استان البرز از آغاز ثبت‌ نام مدارس معارف اسلامی دخترانه و پسرانه استان، در دو دوره اول و دوم متوسطه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مدارس صدرای البرز

حجت‌الاسلام محمد بیگی، مسئول مدارس صدرای استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ثبت‌ نام مدارس معارف اسلامی دخترانه و پسرانه استان، در دو دوره اول و دوم متوسطه آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌ نام به سایت http://imso.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری نسبت به رشد و توسعه این مدارس، بیان کرد: آنچه به‌عنوان هدف در مدارس معارف اسلامی قابل توجه است تربیت نسل نوجوان و جوان به‌عنوان آینده‌سازانی معتقد و متعهد برای حضور در اجتماعات بزرگ‌تر و تحویل نیروی انسانی متخصص و متدین در بطن جامعه اسلامی است.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به ضابطه‌مند بودن ثبت‌ نام دانش‌آموزان در این مدارس، طبق دستورالعمل‌های صادره از سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای ولایت در کشور، امسال نیز با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ پروتکل‌های بهداشتی مقرر شد تا به شکل الکترونیکی نسبت به ثبت‌ نام متقاضیان اقدام شود.

بیگی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت سازمان مدارس معارف اسلامی و دریافت لینک تخصصی ثبت‌ نام مدارس صدرا به شکل جداگانه در هر شهرستان، نسبت به ثبت‌ نام اولیه اقدام و پس از انجام آزمون آنلاین و مصاحبه حضوری، با احتساب امتیاز کسب شده در این مدارس ثبت‌ نام قطعی شوند.

وی در پایان یادآور شد: شرایط ثبت‌ نام در این مدارس، علاقه‌مند‌بودن به تحصیل علوم دینی و معارف اسلامی و دارا بودن معدل ۱۸ به بالا و داشتن انضباط ۲۰ است.

انتهای پیام
captcha