توزیع روزانه 3 هزار پرس غذای‌ گرم در البرز
کد خبر: 3968641
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

توزیع روزانه 3 هزار پرس غذای‌ گرم در البرز

رئیس بسیج سازندگی البرز از اجرای طرح راه‌اندازی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان خبر داد، گفت: با راه‌اندازی این آشپزخانه‌ها روزانه سه هزار پرس غذای‌ گرم بین نیازمندان توزیع می‌‌شود.

توزیع روزانه 3 هزار پرس غذای‌گرم در البرز

مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از اجرای طرح راه‌اندازی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان خبر داد و گفت: ۱۴ آشپزخانه مرکزی در نواحی سپاه و بسیج استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۰۰ هزار پرس غذای‌ گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: طبخ غذای‌ گرم در این آشپزخانه‌ها به همت جهادگران و حمایت خیران، مراکز نیکوکاری و ائمه جمعه انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با راه‌اندازی این آشپزخانه‌ها روزانه سه هزار پرس غذای‌ گرم بین نیازمندان البرزی توزیع می‌‌شود، گفت: همچنین در روز ولادت امام حسن‌مجتبی(ع)، ۴۰ تن آش‌ نذری به همت جهادگران هیئت رزمندگان کرج طبخ و بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

این مسئول در پایان اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اجرای یازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه با توزیع بیش از ۱۵۶ هزار بسته معیشتی تا نیمه ماه مبارک است که تا پایان ماه این کمک‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام
captcha