دوازدهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» در البرز برگزار شد
کد خبر: 3968372
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

دوازدهمین مرحله رزمایش «مواسات و همدلی» در البرز برگزار شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: دوازدهمین رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با اهدای ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار پرس غذای‌گرم، کمک‌هزینه ۳۵ سری جهیزیه و آزادی ۵۰ زندانی در استان البرز برگزار شد.

برگزاری دوازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در البرز

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز پیش از ظهر امروز، 11 اردیبهشت در حاشیه برگزاری دوازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان که در مصلی بزرگ کرج انجام شد، گفت: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در استان البرز خدماتی چون توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار پرس غذای‌ گرم و ۳۵ سری کمک‌هزینه جهیزیه به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد تومان به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش در جهت آزادی زندانیان نیازمند غیربزهکار در قالب خدمات حقوقی و قضایی این نهاد انجام می‌شود، افزود: همچنین در این رزمایش ۵۰ زندانی نیازمند غیربزهکار با کمک خیران به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

محمدی‌فرد به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha