آغاز آزمون آزمایشی قرآن و عترت در البرز
کد خبر: 3966386
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

آغاز آزمون آزمایشی قرآن و عترت در البرز

آزمون آزمایشی نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شده است و تا ساعت 17 ادامه دارد.

آغاز آزمون آزمایشی قرآن و عترت در البرز

سیده زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: آزمون آزمایشی نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت از دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور در البرز آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این آزمون از ساعت ۹ تا ۱۷ به‌منظور آشنایی قرآن‌آموزان با فرآیند برگزاری آزمون به‌صورت مجازی و نحوه کار سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت برگزار می‌شود، افزود: سوالات، زمان‌ها و مابقی اطلاعاتی که شرکت‌کنندگان در آزمون آزمایشی مشاهده می‌کنند، صرفا به‌صورت آزمایشی است و هیچ‌گونه ارتباطی با آزمون اصلی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه تاریخ آزمون اصلی نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) از ساعت ۹ تا ۲۰ خواهد بود، اظهار کرد: سه هزار و 500 البرزی برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و قرآن‌آموزان می‌توانند از طریق سامانه quranedu.ir از آخرین اخبار نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت مطلع شوند.
وی یادآور شد: آزمون در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم(دو رشته)، معارف اهل‌بیت(ع) (سه رشته)، حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha