اجرای برنامه‌های قرآنی ناجا در ماه مبارک رمضان با شیوه‌های جدید و ابتکاری
کد خبر: 3965806
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲
سردار بهرامی:

اجرای برنامه‌های قرآنی ناجا در ماه مبارک رمضان با شیوه‌های جدید و ابتکاری

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا از اجرای برنامه‌های قرآنی ناجا در ماه مبارک رمضان با شیوه‌های جدید و ابتکاری خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، ضمن تشریح برنامه‌های قرآنی ناجا در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌های ایشان از سفره متنعّم قرآن در ماه مبارک رمضان، با توجه به شرایط کرونایی، با برنامه‌ریزی‌هایی که از چند ماه قبل صورت گرفت، تدبیری اتخاذ شد تا برنامه‌های قرآنی در ناجا ولو به صورت محدود، اما با شیوه‌های نو و ابتکاری اجرا شود.

وی افزود: در این راستا، فضاسازی معنوی و قرآنی اماکن ناجا با بهره‌گیری از آیات و روایات معصومین(ع)، فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری در باب اهمیت ماه مبارک رمضان و انس و تلاوت قرآن کریم و ارزش‌ و جایگاه روزه و روزه‌داران، احسان و اطعام و کمک به نیازمندان به صورت گسترده اجرا شده است.

سردار بهرامی بیان کرد: بهره‎‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و سایت‌ها و کانال‌های در اختیار نیروی انتظامی با تولید محتوای فاخر و اثربخش، با برگزاری مسابقه از محتواهای بارگزاری شده قرآنی و اخلاقی از دیگر برنامه‌های قرآنی در حال اجرا در ناجاست.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا گفت: در همین راستا پخش تلاوت‌های ناب و فاخر قاریان در اماکن ناجا در زمان‌های ویژه به صورت مستمر نیر انجام می‌پذیرد. در برخی از مکان‌هایی که وضعیت به صورت زرد یا آبی است، به صورت محدود چند نفره و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز، محافل انس با قرآن کریم و جلسات تفسیر قرآن نیز در حال اجرا است.

وی بیان کرد: تولید مجموعه برنامه «پلیس تراز قرآنی» که در ۲۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با محتوای ترتیل و تفسیر و مباحث اخلاقی از سوی اساتید برجسته اخلاقی و تفسیر قرآن تولید شده و بارگذاری آن در سامانه اداری و وبگاه‌های روابط عمومی، از دیگر برنامه‌هایی بود که مورد استفاده و استقبال کارکنان قرار گرفت.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا در پایان سخنان خود اظهار کرد: با هماهنگی شبکه 2 سیما، چند گزارش مستند تصویری نیز از فعالیت‌های قرآنی ناجا تهیه و در رسانه ملی پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha