رونمایی از نرم‌افزار «طوبی» در کاشان + عکس
کد خبر: 3965755
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
در راستای آموزش مفاهیم نماز انجام شد:

رونمایی از نرم‌افزار «طوبی» در کاشان + عکس

طی مراسمی نرم‌افزار «طوبی» با موضوع آموزش مفاهیم و قرائت نماز در دفتر امام‌جمعه کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیین رونمایی از نرم‌افزار «طوبی» روز گذشته، 29 فروردین، با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کاشان و مسئولین شهرستان کاشان برگزار شد.

در این مراسم امام‌جمعه کاشان با اشاره به رابطه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی به بیان نکات مهم در تربیت کودک پرداخت و با توجه به اینکه تعلیم و تربیت از منظر دین اسلام برای هدایت انسان است، نظام تربیتی اسلام را سرآمد تمامی مکاتب و ادیان دانست.

آیت‌الله سلیمانی با بیان اینکه فرایند تربیتی فرزندان از کانون خانواده شروع می‌شود و دوران کودکی در شکل‌گیری شخصیت هر فرد اصل مهمی است بر تربیت کودک از پیش از تولد تأکید کرد و تقش پدر و مادر را در تعلیم و تربیت بسیار تأثیرگذار دانست.

محمدحسین واحدیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان نیز با توجه به اینکه هویت یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه فرهنگ و زندگی است به بیان هویت دینی اشاره و نقش خانواده را در شکل‌گیری و دستیابی به هویت دینی اثرگذار بیان کرد.

یادآور می‌شود، نرم‌افزار طوبی که از سوی مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مرحله تولید رسیده است در 8 مرحله با موضوع آموزش مفاهیم و قرائت نماز به عنوان یک سرگرمی آموزشی ویژه کودکان مقطع ابتدایی طراحی و نسخه آزمایشی و رایگان این برنامه در کافه بازار بارگذاری شده است.

بازی طوبی(نماز) با پیوند http://cafebazaar.ir/app/?id=IR.Chakavak.Namaz&ref=share در بازار اندروید در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و تاکنون نزدیک به 800 نفر این نرم‌افزار را که دارای محیطی دلنشین و زیباست را نصب کرده‌اند.
 

جواد کریمی
انتهای پیام
captcha