متعهد به اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌ها هستیم
کد خبر: 3965721
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
رئیس جهاد دانشگاهی هنر در گفت‌وگو با ایکنا:

متعهد به اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌ها هستیم

بهزاد رشیدی گفت: متعهد به اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌ها هستیم و در تفاهمنامه‌ای جدیدی که با انجمن صنفی کارگردانان مستند امضا کرده‌ایم، راهکارهای جدید برای همکاری بیشتر مدنظر قرار گرفته است.

بهزاد رشیدی؛ رییس جهاد دانشگاهی هنر در گفت‌و‌گو با ایکنا پیرامون تفاهمنامه مابین این مرکز و انجمن صنفی کارگردانان مستند اظهار کرد: هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردان‌های اواخر سال گذشته تغییر کرد و انتخابات جدید  برگزار شد. ما یک تفاهمنامه‌ای با هیئت مدیره‌ای  قبلی داشتیم که نتایج بسیار خوبی به همراه داشت. برای اینکه این اتفاق تداوم داشته باشد، تفاهم‌نامه قبلی ارتقا داده شد و امضا شد. برای امضا تفاهم‌نامه جدید دو جلسه با هیئت مدیره جدید برگزار کردیم. این جلسه اواخر نیمه دوم اسفند برگزار و منتج به امضای تفاهم‌نامه جدید شد.

دبیر جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» افزود: ظرفیت‌هایی که انجمن صنفی کارگردانان دارد به امر تولید فیلم‌های مستند مربوط می‌شود. در ضمن این تفاهم‌نامه محلی است برای ارتباط بیشتر جهاد دانشگاهی هنر با جامعه مستند کشور. مهمترین موضوع که در این تفاهم‌نامه لحاظ کردیم به همکاری برای برگزاری جشنواره فیلم‌ و عکس صنعتی (فردا) مختص می‌شود، البته برنامه‌های دیگری همچون؛ برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، انجام طرح‌های مطالعاتی، دوره‌های آموزشی مشترک همکاری مشترک برای برگزاری شب کارگردانان مستند هم در این تفاهم‌نامه مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در تفاهم‌نامه جدید نکات نادیده گرفته مد نظر قرار گرفته است، بیان کرد: سال گذشته مشابه هر یک از موارد ذکر شده را برگزار کردیم. این امر که تجربه بسیاری خوبی بود، نشان داد تفاهم‌نامه امضا شده تنها اقدامی در جهت یک امر فرمایشی نیست، بلکه متعهد به اجرایی کردن تفاهم‌نامه‌هایی که امضا می‌کنیم نیز هستیم. جالب اینکه در هر سال طرح و ایده‌های جدیدی شکل می‌گیرد که سعی می‌کنیم در تفاهم‌نامه‌های جدیدی که امضا می‌شود آنها را مد نظر قرار دهیم؛ اتفاقی که به نظرم پویایی را در پی خواهد داشت.

رشیدی در پایان تاکید کرد: انجمن صنفی کارگردان کشور یک نماینده در شورای سیاست‌گذاری جشنواره فیلم عکس صنعتی دارد. این امر کمک کرده در زمان برگزاری جشنواره، کارکردی حرفه‌ای مدنظر قرار گیرد. بسیاری از مواقع کارگردانانی که در جشنواره حضور می‌یابند با نظرات که در زمان برگزاری جشنواره به ما منتقل می‌کنند کمکی دیگر برای برگزاری بهتر این رویداد هستند.

انتهای پیام
captcha