سیدحسن نصرالله درگذشت سردار حجازی را به رهبر انقلاب تسلیت گفت
کد خبر: 3965634
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

سیدحسن نصرالله درگذشت سردار حجازی را به رهبر انقلاب تسلیت گفت

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درگذشت سردار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تسلیت درگذشت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اظهار کرد: از درگذشت ناگهانی سردار حجازی در زمانی که محور مقاومت به حضور پر برکت او نیاز داشت بسیار اندوهگین هستیم.
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: ما برادری بزرگ، پشتوانه‌ای قوی، فداکاری وفادار، الگوی اخلاق، یک روشنفکر و همچنین یک دوست همراه و یار وفادار شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را از دست دادیم.
 
وی در پایان این ضایعه را به نیروهای مخلص سپاه پاسداران و نیروی قدس و خانواده بزرگوار سردار حجازی تسلیت گفت و از خداوند مسئلت کرد که وجود امام و رهبر امت اسلامی و امید بزرگ همه مظلومان و مستضعفان جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را محفوظ و مصون بدارد.
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین در دو پیام تسلیت جداگانه، به سرلشگر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه نیز تسلیت گفت.
 
در همین راستا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در پیامی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت.
 
متن پیام محمد جلال فیروزنیا به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»
 
عروج ملکوتی سردار عزیز و فداکار اسلام سید محمد حجازی باری از غم بر دوش اینجانب وهمه دوستان و آشنایان  و همکاران ایشان نهاد.
 
آن سردار بزرگ اسلام عمر با برکت خویش را در صحنه‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت ودفاع ازحریم ولایت سپری نمود  ودر همه این عرصه ها نمادی تمام عیار از اخلاص و فداکاری واز خود گذشتگی و مجاهدت در راه خدا بود.
 
خداوند متعال روح ملکوتی آن سردار بزرگ را با اجداد طاهرینش و با همه شهدا و صلحا محشور نماید و در جوار رحمت بیکران الهی منزلت و آرامش دهد.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و فرمانده قهرمان و دلاور ایشان و دبیر کل محترم حزب‌الله از خداوند متعال صبر و اجر و سلامتی برای خانواده و همه بازماندگان محترم ایشان مسئلت می‌نمایم.
 
محمد جلال فیروزنیا
سفیر جمهوری اسلامی ایران ـ لبنان
 
انتهای پیام
captcha