هفدهمین شماره از هفته‌نامه «خطبه‌ها» منتشر شد
کد خبر: 3965620
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

هفدهمین شماره از هفته‌نامه «خطبه‌ها» منتشر شد

هفدهمین شماره از هفته‌نامه «خطبه‌ها» مشروح خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان منتشر شد.

هفدهمین شماره از هفته‌نامه «خطبه‌ها» منتشر شدبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، هفدهمین شماره از هفته‌نامه «خطبه‌ها» مشروح خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان منتشر شد. در این شماره، مجموعه بیانات حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر فرزانه، امام‌جمعه موقت مشهد، پیرامون برکات ماه مبارک رمضان و دلایل دشمنی جریان استکبار با نظام اسلامی بیان شده ‌است.

حجت‌الاسلام فرزانه در بیانات خود، تقوای الهی را مهم‌ترین ثمره‌ی ماه مبارک رمضان دانسته و اظهار کرده است: اگر ما این ایام را قدر بدانیم به سلاح تقوا مجهز می‌شویم و پس از آن، نه شیطان و نه شیطان‌صفتان قدرت نفوذ و تأثیر در ما ندارند.

طبق گفته وی بی‌اعتنایی به دستورات رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین دلایل ضربه‌پذیر شدن جامعه و نظام اسلامی است؛ با تکیه بر مفاهیم ارزشی شیعه و ولایت‌مداری، دشمن ما همان‌گونه که پیش از این موفق نبوده، باز هم موفق نمی‌شود.

هفته‌نامه «خطبه‌ها» از دی‌ماه 1399 به‌صورت مستمر از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌های مخصوص انتشار مجازی یا چاپی این نشریه را از آدرس https://masjedona.ir/khotbehha/ دریافت کنند.

امیرحسین احمدنیا
انتهای پیام
captcha