سردار حجازی؛ نظامی مؤمن در تراز انقلاب اسلامی
کد خبر: 3965586
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

سردار حجازی؛ نظامی مؤمن در تراز انقلاب اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی ــ سیاسی ناجا با انتشار پیامی، شهادت جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا با انتشار پیامی، شهادت سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/23)

خبر شهادت جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی که بیش از چهار دهه مجاهدت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردها و ارزش‌های این نظام را در کارنامه خود داشت، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این نظامی مؤمن در تراز انقلاب اسلامی از جمله فرماندهان و رزمندگان شاخص بود که منشأ خدمات در طول جنگ تحمیلی و در مصاف با دشمن بعثی بود و پس از دوران پرشکوه دفاع مقدس در مسئولیت‌های مهمی که داشت به‌ویژه در مسئولیت فرمانده نیروی مقاومت بسیج، نقش ارزنده‌ای در بسیج مردمی و در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایفا کرد و مرد همه میدان‌های فضیلت و مردانگی و بزرگواری بود.

در سال‌های اخیر این مجاهد خستگی‌ناپذیر تجارب گرانبهای خود را در عرصه مقابله با تکفیری‌ها به کار گرفت و تلاش خود را در تقویت محور مقاومت به کار بست تا شر آمریکا و ایادیش را از منطقه بیرون کند.

سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا فقدان جانسوز این مجاهد و سردار والامقام و برادر شهید و جانباز دفاع مقدس را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (ارواحنا له الفدا) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز و همه همرزمان و همسنگران وی در نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه حضرت احدیت برای ایشان علو درجات و برای خانواده سرافرازشان سلامتی و طول عمر مسئلت دارد».

سیدعلیرضا ادیانی

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا

انتهای پیام
captcha