خالد مشعل: مقاومت، تنها راه آزادی سرزمین و اسرای فلسطینی است
کد خبر: 3965555
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

خالد مشعل: مقاومت، تنها راه آزادی سرزمین و اسرای فلسطینی است

مسئول جنبش اسلامی حماس در خارج از فلسطین گفت: تنها راه آزادی سرزمین فلسطین و اسرای فلسطینی، مقاومت است.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خالد مشعل، رهبر جنبش مقاومت اسلامی، حماس در خارج از فلسطین گفت که مسئله اسرای فلسطینی از اولویت‌های اصلی مردم فلسطین است و آنها در قلب ، ذهن و ضمیر آنها هستند.

وی در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت روز اسرای فاسطینی افزود: ما در این روز می‌گوییم که می‌خواهیم پیام اسرای فلسطینی را به همه نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی برسانیم و این کمترین وظیفه است.

وی ادامه داد که همچنان به جستجوی همه شیوه‌های ممکن برای کاهش درد و رنج زندانیان فلسطینی و آزادی آنها ادامه می‌‌دهد.

مشعل افزود که رژیم اشغالگر، زندانیان را آزاد نمی‌کند مگر با اجبار و مقاومت، نه با مذاکره یا چانه‌زنی. وی تأکید کرد که آنها این اشغالگران را مجبور به آزادی زندانیان می‌کنند.

وی ادامه داد: وظیفه اصلی ما در حماس و همه جناح‌های فلسطینی، تضمین آزادی زندانیان است و این یک حق و تکلیف است. مشعل گفت: این وظیفه او به عنوان مسئول حماس در خارج از کشور است وی از سفارتخانه‌های فلسطین خواست برای آزادی اسرا، نهایت تلاش خود را بکنند.

خالد مشعل خواستار فعال کردن مقاومت فلسطین در کرانه باختری اشغالی شد تا به عنوان سدی غیرقابل کنترل در برابر استبداد رژیم اشغالگر و جنایات آن بایستد و تأکید کرد که با مقاومت سرزمین فلسطین و اسرای فلسطینی آزاد خواهند شد.

انتهای پیام
captcha