اجرای طرح «ضیافت همدلی» در البرز
کد خبر: 3965440
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

اجرای طرح «ضیافت همدلی» در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح ضیافت همدلی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح با هدف دستگیری از نیازمندان از محل موقوفات البرز اجرا می‌شود.

اجرای طرح «ضیافت همدلی» در البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت همدلی با هدف دستگیری از نیازمندان از محل موقوفات البرز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح دو هزار و 500 سبد غذایی از محل نیات واقفان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: همچنین در این طرح تهیه 15 هزار پرس غذای‎‌ گرم از محل موقوفات استان در دستور کار است تا به‌صورت افطاری در بین نیازمندان توزیع شود.

این مسئول یادآور شد: طبخ غذا و توزیع آن با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد و در صورتی که ستاد مقابله با کرونا مجوز لازم برای چنین فعالیت‌هایی را ارائه نکند قطعا هزینه این غذاها به جیره خشک تبدیل شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

دشتکی تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب شهرستان‌ها در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند، بنابراین برنامه حضوری و اجتماع در بقاع متبرکه وجود ندارد و روحانیون موضوعات سخنرانی و مداحی را از طریق فضای مجازی و کانال‌های بقاع متبرکه در اختیار مردم قرار می‌دهند و جزءخوانی قرآن نیز در جوار بقاع متبرکه ضبط می‌شود و از طریق کانال‌ها به‌صورت مجازی پخش می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مراسم «کاروان شادی نسیم کرامت» به‌صورت گروه سرود در محله‌ها خبر داد و گفت: این برنامه به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین مراسم احیای شب‌های قدر نیز براساس تصمیمات ستاد کرونا در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha