دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان
کد خبر: 3964634
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان

اصغر فارسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات در سفر خود به لبنان با عباس مرتضی، وزیر فرهنگ این كشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، اصغر فارسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات در سفر خود به این كشور به‌همراه دكتر عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی كشورمان در لبنان با عباس مرتضی، وزیر فرهنگ دیدار و با وی درباره مسائل فرهنگی، علمی، ادبی و توافقنامه‌های دو جانبه به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

همچنین دو طرف بر ضرورت بهره‌بردن از ظرفیت‌های موجود در دو كشور برای بالا بردن سطح همكاری‌های دو جانبه  فرهنگی، علمی و ادبی تأكید كردند.

عباس مرتضی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در لبنان در تمام زمینه‌ها و به خصوص در امور فرهنگی قدردانی و ابراز امیدواری كرد همكاری‌های دو جانبه هرچه بیشتر گسترش یابد.

همچنین به نقل از پایگاه خبری شبكه المنار و خبرگزاری المركزیه وزیر فرهنگ لبنان استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان نخبه را یكی از راه‌های توسعه در عرصه‌های فرهنگی و علمی بر شمرد.

آقای فارسی نیز ضمن تشكر از حمایت‌های وزارت فرهنگ لبنان و تلاش وزیر در گسترش روابط فرهنگی خواستار فعال‌سازی توافقنامه‌های گذشته و اجرایی كردن آنها شده و در پایان، مقاومت مردمی این كشور در مقابله با صهیونیست‌ها و تروریسم را ستود و برای ملت لبنان آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

انتهای پیام
captcha