شرکت 10 هزار البرزی در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»
کد خبر: 3964495
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

شرکت 10 هزار البرزی در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من»

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از استقبال ۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان این استان از پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» خبر داد.

شرکت 10 هزار البرزی در پویش «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من»

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» ذیل طرح ملی آجر به آجر که به‌عنوان یکی از بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش تعریف شده است، اظهار کرد: عملکرد مردم خیر به‌ویژه بانوان فرهیخته ستودنی است.

وی آمار شرکت‌کنندگان استان در این پویش را بیش از ۱۰ هزار نفر و مبلغ واریزی را ۳۵۰ میلیون تومان عنوان کرد که میزان واریزی در مقایسه با آمار پویش مرحله قبل در مهر و محرم رشد ۴۷ برابری مشارکت را در بر داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در این پویش رویکرد جنسیتی و جنبه مالی، مد‌نظر نبوده و فرهنگ‌سازی برای جلب مشارکت عموم مردم در امر حسنه مدرسه‌سازی هدف اصلی پویش بوده است.

این مسئول بیان کرد: سه آموزشگاه شهید قریشی‌ها، شهید شرافت و شهید پهلوانی از ناحیه یک کرج، دو آموزشگاه شهید زنگنه و صدرا از ناحیه سه کرج، پنج آموزشگاه امام هادی دو، جهاد دو، ایمان یک، فجر انقلاب، نصرت مظاهری از ناحیه چهار کرج، سه آموزشگاه مهردخت دوره اول و دوم و فرزانگان پنج از ساوجبلاغ و دو آموزشگاه رفیعی و شهید صادقیان از طالقان مشارکت صددرصدی در این امر داشتند.

قاسمی با اشاره به اینکه پویش من مادرم بچه‌های ایران فرزند من، تا پایان سال ۹۹ ادامه داشت، متذکر شد: سامانه مربوط به طرح آجر به آجر به آدرس ajorbajor.ir با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی همچنان فعال بوده و عموم مردم می‌توانند در هر زمانی کمک‌های مالی خود را به امر خداپسندانه مدرسه‌سازی واریز کنند.

انتهای پیام
captcha