انتشار نسخه دیجیتال دوسالنامه «تمیم» در پایگاه رسا مدیا
کد خبر: 3964265
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

انتشار نسخه دیجیتال دوسالنامه «تمیم» در پایگاه رسا مدیا

نسخه دیجیتال دوسالنامه گزارشی، تحلیلی «تمیم» به همت روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایگاه اطلاع‌رسانی رسا مدیا ( rasamedia.org) منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، دوسالنامه گزارشی، تحلیلی «تمیم» در قالب پنج بخش ستاد، مؤسسات، استان‌ها، علما و تصویرنامه در ۲۷۲ صفحه توسط روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و منتشر شده است.

محتوای این نشریه که در طلیعه آن پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است، صد در صد تولیدی است و شامل گفت‌وگوهای بلند تخصصی با ۳۲ نفر از مدیران ستادی سازمان، هشت نفر از مسئولان مؤسسات وابسته ، ۲۲ نفر از مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها و شش نفر از علمای حوزه علمیه قم با موضوع گزارش عملکرد و تحلیل و بررسی مهم‌ترین تحولات و فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در دو سال اخیر می‌شود.

مواردی همچون نصب امین برای موقوفات، جلوگیری از فروش موقوفات و احیای آن‌ها، ارتقای بهره‌وری اقتصادی موقوفات و توجه ویژه به اقتصاد وقف، حمایت ویژه از دانش بومی و شرکت‌های دانش‌بنیان، احیا و ساماندهی امور خیریه، ساماندهی و سازماندهی مسابقات قرآن، توجه ویژه به فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی بقاع متبرکه در قالب مراکز افق، استفاده از ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه در مقابله با حوادثی همچون سیل، زلزله و شیوع ویروس کرونا ، ساماندهی موقوفات و رقبات آموزشی و تعامل گسترده با نهادها و دستگاه‌های مختلف کشور ازجمله تحولات مهم سازمان اوقاف و امور خیریه در دو سال اخیر است که نشریه تمیم در گفتگو با مدیران و مسئولان این سازمان به واکاوی و بررسی این تحولات و دستاوردهای آن پرداخته است.

مطالب این نشریه با تحلیل و ارائه چکیده از هر گفت‌وگو در قالبی متفاوت و کمتر دیده‌شده به‌گونه‌ای تنظیم شده است که مخاطب با تورق آن به اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای هر بخش از سازمان اوقاف و امور خیریه پی خواهد برد.

نشریه تمیم نشریه‌ای نوپاست و می‌توان گفت برای نخستین بار است که سازمان اوقاف و امور خیریه با این جامعیت و شفافیت به معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در قالب نشریه پرداخته است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای مشاهده نسخه دیجیتال این نشریه می‌توانند به نشانی اینترنتی https://rasamedia.org/wp-content/uploads/۲۰۲۱/۰۴/۲۲.pdf مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha