سیدمرتضی ساداتحسینی، سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در گفتوگو با ایکنا از البرز با اعلام این خبر، گفت: فرهنگسازی و اصلاح ذهنیت صاحبان کسب و کار درباره استفاده از هویت بصری فنی و کاربردی بهوسیله متخصصان امر، ایجاد پیوند بین بازار و دانش طراحی هویت بصری، شناخت و تأمین نیروی متخصص طراحی گرافیک برای ساختار تبلیغاتی و برندینگ صاحبان صنایع و نزدیک شدن هویت بصری تبلیغات به استانداردهای جهانی از اهداف این رویداد است.
وی محور این رویداد را طراحی نِشان(آرم و لوگو) بیان کرد و افزود: بخشهای رقابتی رویداد شامل بخش حرفهای(ایدههایی که دهنده واقعی دارد)، بخش خلاقیتهای تجربی شامل تمام ایدههای خلاقانه و نوآوارانه هویت بصری رسیده به دبیرخانه و نگاه ویژه است که در این بخش، در جستجوی شناسایی تلاشهای خلاقانه و نوآورانه در زمینه طراحــی هویت بصری جامعه هدف؛ صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات آرایشی ـ بهداشتی و شویندهها هستیم.
ساداتحسینی با اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد در روزهای هشتم و نهم اردیبهشتماه، اظهار کرد: برای برگزیده اول تندیس، گواهینامه، پنج میلیون تومان، برگزیده دوم تندیس، گواهینامه، سه میلیون تومان و برگزیده سوم تندیس، گواهینامه، دو میلیون تومان جایزه در نظر گرفتهایم.
وی تأکید کرد: آثار قابل قبول رویداد، همگی با حفظ حقوق مادی و معنوی آثار در دسترس صاحبان صنایع یاد شده قرار خواهند گرفت و به این ترتیب به بازار کار حرفهای معرفی خواهند شد.
انتهای پیام