خانه دانش‌آموزان البرزی میزبان محفل انس با قرآن می‌شود
کد خبر: 3964186
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

خانه دانش‌آموزان البرزی میزبان محفل انس با قرآن می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اجرای طرح «هر خانه یک محفل قرآنی» برای دانش‌‌آموزان استان آغاز شد.

هرخانه البرزی یک محفل انس با قرآن می‌شود

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان طرح هر خانه یک محفل قرآنی در بستر شبکه شاد مدارس این استان آغاز شد.

وی هدف از برگزاری این طرح را آشنایی و آموختن پیام‌های قرآنی، استفاده از فرصت در خانه ماندن برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

این مسئول عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فراگیری قرآن‌ کریم و آموزش حفظ قرآن را یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح از سوی معاونان، مربیان پرورشی و قرآنی مدارس البرز اجرایی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: با اجرای این طرح دانش‌آموزان در کنار اعضای خانواده از سحر تا افطار هر روز از ماه مهمانی خدا را به تلاوت یک جزء از قرآن‌ کریم اختصاص می‌دهند.

فهمیده گفت: فیلم‌های کوتاه محفل انس با قرآن در خانه که از سوی دانش‌آموزان ارسال می‌شود در کانال قرآن آموزش و پرورش این استان بارگذاری و منتشر می‌شود.

این مسئول در پایان با اشاره به شیوع موج چهارم کرونا در استان‌ها از جمله استان البرز، گفت: برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی همه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha