40 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع می‌شود
کد خبر: 3964177
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

40 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع می‌شود

رئیس بسیج سازندگی البرز گفت: در اجرای دومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سال ۱۴۰۰، توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند استان در ماه مبارک رمضان پیش‌‍‌بینی شده است.

40 هزار بسته معیشتی در البرز توزیع می‌شود

سرهنگ پاسدار مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در سال جاری با همکاری نهادهای ذیربط مانند کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه و بسیج و خیرین در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روز هشتم اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ تا ریشه‌کنی کامل بیماری ادامه خواهد داشت و از آنجا که اکنون در موج چهارم این بیماری قرار گرفته‌ایم برنامه‌ریزی‌های لازم برای تقویت طرح انجام شده است.

این مسئول گفت: بر این اساس، ۹۶۱ تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی فعال هستند که این تیم‌ها فراخور نیاز و مأموریت در قالب تیم‌های دو تا پنج نفره تشکیل می‌شوند.

طیران در پایان به فعالیت گروه‌های جهادی در قالب قرارگاه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: به تازگی بعضی از گروه‌های جهادی خارج از نظارت بسیج سازندگی اقدام به فعالیت در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی کرده‌اند که تأکید می‌شود تمام گروه‌ها و قرارگاه‌هایی که خواستار فعالیت در این طرح هستند باید مجوزهای لازم را از بسیج سازندگی استان دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha