مشارکت 4300 بسیجی در اجرای طرح «شهید سلیمانی»
کد خبر: 3964164
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

مشارکت 4300 بسیجی در اجرای طرح «شهید سلیمانی»

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: در طرح شهید سلیمانی با به‌کارگیری چهار هزار و ۲۳۵ نفر بسیجی در قالب دو هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در حوزه‌های نظارتی، مراقبتی، حمایتی، ره‌گیری و مراقبت اقدامات مختلفی صورت گرفت.

مشارکت 4300 بسیجی در اجرای طرح «شهید سلیمانی»

ولی‌الله شادمان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی و حوزه عملکرد سپاه در همکاری با این طرح، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی به‌صورت محله‌محور برای مقابله با ویروس کرونا و عواقب ناشی از آن با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بسیج شروع به فعالیت کرد و دفاع زیستی را به دفاع مقدس پیوند زد.

وی در خصوص اقدامات متعدد این طرح از سوی سپاه استان البرز، بیان کرد: در این طرح با به‌کارگیری چهار هزار و ۲۳۵ نفر بسیجی در قالب دو هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در حوزه‌های نظارتی، مراقبتی، حمایتی، ره‌گیری و مراقبت اقدامات مختلفی صورت گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با تحت پوشش قرار دادن یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر از جمعیت استان البرز با مراجعه به درهای منازل و غربالگری مبتلایان به ویروس کرونا، اقدامات حمایتی، معیشتی و درمانی انجام شد.

این مسئول یادآور شد: همچنین در این طرح با به‌کارگیری ۱۲۰ نفر در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی ایفای نقش صورت گرفت.

وی گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ۹۶۱ نفر در قالب تیم‌های رصد و شناسایی تشکیل شدند که با مراجعه به درب منازل غربالگری و مبتلایان را شناسایی‌ کرده و به مراکز بهداشت و شبکه‌های بهداشت معرفی کردند.

شادمان در پایان با بیان اینکه با تمام ظرفیت سپاه و بسیج بی‌هیچ منتی در خدمت مردم هستیم، تصریح کرد: بر خود، وظیفه و شرع انقلابی می‌دانیم، در صحنه خواهیم بود؛ به امید اینکه با استمداد از روح بلند مردمی و جهادی حاج قاسم سلیمانی که به‌عنوان یک مکتب است، بتوانیم این بحران را مهار کنیم.

انتهای پیام
captcha