غبارروبی مساجد البرز در آستانه ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3963873
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

غبارروبی مساجد البرز در آستانه ماه مبارک رمضان

مسئول کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد البرز از غبارروبی مساجد استان با مشارکت هیئت‌امنا، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

غبارروبی مساجد البرز در آستانه ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول کانون‌های فرهنگی ــ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در مجموع 550 کانون فرهنگی ــ هنری در مساجد سراسر استان فعال هستند که اغلب این کانون‌ها برنامه غبارروبی مساجد استان را در روزهای پایانی ماه شعبان با مشارکت هیئت‌امنا، هیئت‌های مذهبی، بچه‌های مسجد و پایگاه‌های بسیج استان انجام داده‌اند.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن شرایط استان از منظر شیوع ویروس کرونا، برنامه متمرکزی همچون سال‌های گذشته برای غبارروبی مساجد انجام نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: غبارروبی روزهای پایانی ماه شعبان فقط به غبارروبی مساجد اختصاص ندارد، غبارروبی دل‌ها و پاک‌ شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان هم از دیگر مفاهیم غبارروبی محسوب می‌شود.

شکری در پایان گفت: با شکل‌گیری موج چهارم کرونا و قرمز شدن شرایط استان فعالیت‌های کانون در ماه مبارک رمضان تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد اما فعالیت‌های مجازی کانون به قوت خود پایدار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha