صداوسیمای البرز همراه با البرزی‌ها در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3963711
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

صداوسیمای البرز همراه با البرزی‌ها در ماه مبارک رمضان

مدیرکل صداوسیمای البرز ویژه برنامه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

صداوسیمای البرز همراه با البرزی‌ها در ماه مبارک رمضان

علی صادق‌مقدسی، مدیرکل صداوسیمای البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز به‌ویژه برنامه‌های اجرایی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز ماه رمضان ویژه‌برنامه افطار با عنوان ماه عاشقی به‌مدت ۶۰ دقیقه به‌طور زنده و مستقیم از سیمای البرز پخش خواهد شد.

وی افزود: حبیب خدا از دیگر برنامه‌هایی است که با محوریت معرفی مشاغل منصف در ماه رمضان، معرفی مساجد استان، شیوه‌های مناسب تغذیه در ماه مبارک و گزارش‌های مردمی اجرا می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان سیمای البرز میزبان میهمانان در حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی، علمی خواهد بود که به همراه خانواده‌هایشان به این برنامه دعوت می‌شوند.

صادق‌مقدسی تصریح کرد: همچنین بینندگان البرزی می‌توانند با ویژه‌برنامه نسیم سحر به‌مدت ۶۰ دقیقه به‌طور زنده و مستقیم با شبکه استانی خود همراه باشند.

مدیرکل صداوسیمای البرز تصریح کرد: نوباوگان(روزه اولی‌ها)، دعای روز و شرح آن، شرح دعای ابوحمزه ثمالی، معرفی مشاغل خدمات‌رسان که به هنگام سحر فعال هستند، دعای سحر و گزارش از مساجد در سحرهای ماه مبارک رمضان از برنامه‌های دیگری است که در ماه پرفیض الهی از سیمای البرز پخش می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به برنامه‌های رادیویی ساخته شده برای ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام برنامه‌سازان رادیو نیز با تولید ویژه‌برنامه همه دعوتیم، شنونده‌های البرزی را به میهمانی خدا در ماه مبارک رمضان در لحظه افطار دعوت می‌کنند که این برنامه هر روز از ساعت 19:30 تا ۲۱ به‌طور زنده از رادیو البرز پخش خواهد شد و بخش‌های نمایشی و داستان‌خوانی از قسمت‌های این برنامه است که مژگان ذوالفقارخوانی گویندگی آن را به عهده دارد.

وی تصریح کرد: همچنین قرار عاشقی ویژه‌برنامه رادیویی به تهیه‌کنندگی الهه بیات و گویندگی محسن گلزاده با گزارش‌های مردمی، دعوت از سحرخوانان البرزی با هدف آشنایی با آداب و رسوم رمضان در البرز با شنونده‌های خود به هنگام سحر همراه خواهد بود.

مدیرکل صداوسیمای البرز در پایان با اشاره به تولیدات در حوزه فضای مجازی و خبر، گفت: تولید ۳۰ قسمت دعای روز در قالب استوری پوستر، ۳۰ قسمت ۱۵ ثانیه‌ای دعای ابوحمزه ثمالی در قالب استوری‌موشن، ۳۰ قسمت دو دقیقه‌ای خاطرات ماه رمضان در قالب ugc ،۳۰ قسمت پادکست دو دقیقه‌ای توسط معاونت فضای مجازی و گزارش‌های خبری با موضوعات معنویت در ماه رمضان، کرونا و خط مقدم ایثار و مقاومت، رمضان و مشاغل سخت، محافل انس با قرآن و همچنین مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان در معاونت خبر تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام
captcha