برنامه‌های قرآنی اوقاف البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود
کد خبر: 3963466
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان؛

برنامه‌های قرآنی اوقاف البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز گفت: برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآن‌ کریم ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برنامه‌های قرآنی اوقاف البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز در خصوص برگزاری برنامه‌های قرآنی این نهاد در ماه مبارک رمضان به اجرای برنامه جزءخوانی و ترتیل‌خوانی به شیوه پخش زنده از شبکه البرز، محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه، مساجد، مؤسسات قرآنی و فرهنگی، حوزه‌های علمیه، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کرسی‌های تلاوت و تفسیر، کرسی تلاوت اذن‌گاهی و بیان تفسیر سحرگاهی اشاره کرد.

وی بیان کرد: برنامه‌های شاخص ماه مبارک رمضان در کرج و شهرستان‌های استان به شیوه حضوری، نیمه حضوری و مجازی براساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و فرصتی مغتنم برای ترویج برنامه‌های قرآنی است؛ براین اساس اداره امور قرآنی اوقاف البرز سعی دارد تا با برنامه‌ریزی برنامه‌های قرآنی از این ایام بهره کافی را ببرد.

اشرفی در پایان با اشاره به شرایط ناشی از کرونا در استان، گفت: قطعاً حفظ سلامت شهروندان و پایبندی کامل به پروتکل‌های بهداشتی و قوانین ستاد مبارزه با کرونا در اجرای برنامه‌ها مد نظر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha