اعلام برنامه‌های بسیج مداحان البرز در ماه رمضان
کد خبر: 3963301
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

اعلام برنامه‌های بسیج مداحان البرز در ماه رمضان

رئیس سازمان بسیج مداحان البرز از راه‌اندازی حسینیه مجازی قرارعاشقی و برگزاری 10 ویژه برنامه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

اعلام برنامه‌های بسیج مداحان البرز در ماه رمضان

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج مداحان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه در آستانه ماه پرفضیلت رمضان قرار داریم، اظهار کرد: بسیج مداحان استان البرز در طول ماه مبارک رمضان حسینیه مجازی راه‌اندازی خواهد کرد.

وی بیان کرد: براین اساس برنامه قرارعاشقی هرشب در ماه مبارک رمضان به صورت زنده در کنار امامزادگان شاخص استان البرز با حضور مداحان برجسته و شاعران استان از حسینیه مجازی پخش خواهد شد.

رئیس بسیج مداحان استان البرز تصریح کرد: لذا مردم که نمی‌توانند در حسینیه‌ها و مساجد حضور داشته باشند به صورت زنده از فیض ماه مبارک رمضان و از نوای مداحان اهل‌بیت(ع) استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجمع‌‎الذاکرین سازمان بسیج مداحان استان البرز، ۱۰ ویژه برنامه  خواهد داشت که با استفاده از سخنرانان و مداحان برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.

نوروزی‌فر متذکر شد: امیدواریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان و همچنین سال جاری در راستای برنامه‌های سازمان به نحو شایستهای گام بر داریم.

انتهای پیام
captcha