تشریح برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3963180
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

تشریح برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: با توجه به اینکه افراد بی‌بضاعت در ماه رمضان، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیاز‌های ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آن‌ها تلاش کنیم.

تشریح برنامه‌های کمیته امداد البرز در ماه مبارک رمضان

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به تلاش امدادگران کمیته امداد برای تأمین نیاز‌های ضروری و معیشتی ماه رمضان مددجویان، گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره‌گیری از ظرفیت خیران در ماه مبارک رمضان امسال بتوانیم نیاز‌های اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.

وی، ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت‌رسانی بیشتر به ولی‌نعمتان جامعه اسلامی دانست و افزود: ماه رمضان فرصتی است که بتوانیم با هدف گسترش و نهادینه‌شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت‌رسانی بیشتر به نیازمندان استفاده کرد.

این مسئول افزایش مشکلات ایتام و محرومان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به اینکه افراد بی‌بضاعت در ماه رمضان، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیاز‌های ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آن‌ها تلاش کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز بیان کرد: تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان و مددجویان، جذب حداکثری حامیان طرح اکرام در قالب پویش ایران مهربان، توزیع غذای گرم در قالب اطعام مهدوی، جذب کفارات و زکات فطره و توزیع آن به نیازمندان از اقداماتی است که در ایام ماه رمضان انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha