دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند
کد خبر: 3962410
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مشکات ولایت البرز با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال، گفت: نباید برای حل مشکلات مردم و رفع موانع کشور چشم به حمایت دولت‌های خارجی داشته باشیم.

دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند

عباس محمدی، رئیس دانشگاه مشکات ولایت البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری کاملا کارشناسی شده و با تحقیق بر موانع و مشکلات پیش‌روی مسئولان و معضلات اقتصادی کشور صورت گرفته است.

وی افزود: توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در رفع موانع تولید و حل مشکل بیکاری جوانان امری ضروری است، لذا مسئولان باید به این حوزه توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند گره از مشکلات باز کنند.

محمدی بیان کرد: تقویت اقتصاد ملی با رونق تولید، حمایت از محصولات داخلی، افزایش کیفیت محصولات و صنعتی‌ کردن استان‌های کشور میسر می‌شود و حمایت از کارآفرینان و ایجاد روحیه انگیزه و نشاط در آن‌ها می‌تواند در اشتغال‌زایی نسل‌ جوان و به تبع آن کاهش سطح آسیب‌های اجتماعی اثر داشته باشد.

این مسئول گفت: نباید برای حل مشکلات مردم و رفع موانع کشور چشم به حمایت دولت‌های خارجی داشته باشیم بلکه باید با عزم راسخ در جهت رفع موانع تولید تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم که در این مسیر دانشگاه‌ها می‌توانند گره‌گشا باشند و در تحقق شعار سال نقش مؤثری ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha