وضعیت البرز قرمز شد
کد خبر: 3962397
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

وضعیت البرز قرمز شد

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه‌ای بزرگ رقم می‌خورد.

وضعیت البرز قرمز شد

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در جلسه شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان که روز یکشنبه، ۱۵ فروردین در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، خطاب به فرمانداران و مدیران، گفت: شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه‌ای به مسئولیت‌ها و وظایف خود عمل کنید.

وی ادامه داد: جای خرسندی است که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان‌ها پای کار هستند و هیئت‌های اجرایی تشکیل شده‌اند.

شهبازی گفت: در تأیید یا رد صلاحیت‌ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم، نباید به‌گونه‌ای اقدام شود که خدایی ناکرده به آبرو و اعتبار کسی خدشه وارد شود.

این مسئول بیان کرد: رعایت قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات، امری واجب و ضروری است؛ از این‌رو اگر تخلفی صورت گیرد در چارچوب قوانین مورد برخورد قرار می‌گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تأکید کرد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی گفت: تمامی کاندیداهای تأیید شده، از نظر ما به‌عنوان برگزارکنندگان انتخابات یکسان هستند و به دور از هرگونه جهت‌گیری، شرایط برابر قانونی برای فعالیت آنها مهیا می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه البرز وارد وضعیت قرمز و موج چهارم شیوع کرونا شد، افزود: بر این اساس درنگ جایز نیست، مردم از سرعت انتشار کرونای جهش یافته آگاه باشند.

وی گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات رعایت نشود، فاجعه‌ای بزرگ رقم می‌خورد.

استاندار البرز افزود: کرونای جهش یافته مجالی برای تعلل و جبران نمی‌گذارد و موج چهارم شیوع کرونا به مراتب خطرناک‌تر از امواج قبلی است.

این مسئول گفت: البرز به لحاظ همجواری با پایتخت، تردد بالای بین استانی، قرار گرفتن در معبر ۱۴ استان کشور، تراکم شدید جمعیت و رشد روزافزون مهاجرت‌ها، نیازمند همکاری و همراهی ویژه مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا است.

شهبازی با اشاره به اینکه بیمارستان‌های استان مملو از بیماران کرونایی شده است، افزود: مردم برای حفاظت از جان خود در مقابل مخاطرات کرونای جهش‌یافته، همراهی بیشتری با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا داشته باشند.

انتهای پیام
captcha