مسابقه «سربازان گمنام امام زمان(عج)» ویژه دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3961889
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

مسابقه «سربازان گمنام امام زمان(عج)» ویژه دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)، مسابقه فرهنگی ویژه دانش‌آموزان در بستر شاد مدارس این استان فراخوان شد.

مسابقه«سربازان گمنام امام زمان(عج)» ویژه دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه نیروهای وزارت اطلاعات با هوشیاری کامل تلاش می‌کنند ضمن رصد دقیق اتفاقات، موانع آسیب‌زا به توسعه کشور را برطرف کنند، افزود: نمونه بازر نقش ارزنده سربازان گمنام امام زمان(عج) در البرز را می‌توان درایجاد وحدت میان اقوام و مذاهب ساکن این استان و ممانعت از توطئه دشمنان در از بین بردن انسجام ساکنان ایران کوچک به عینه مشاهده کرد.

وی، کنترل تحرکات گروه‌های مخالف انقلاب اسلامی، ممانعت از وقوع و برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جرایم امنیتی، همراهی در رفع گره‌های رونق تولید، ایجاد وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب گوناگون و زندگی مسالمت‌آمیز آن‌ها در کنارهم و خنثی‌سازی توطئه دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه و تامین امنیت در مرزهای کشور را از جمله وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور ذکر کرد.

این مسئول در ادامه از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی به مناسبت بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) برای دانش‌آموزان البرزی خبرداد و بیان کرد: دانش‌آموزان ایران کوچک می‌توانند با شرکت دراین مسابقه بخشی از مجاهدت سربازان گمنام(عج) را به زبان قلم و هنربه تصویر بکشند.

قاسمی با بیان اینکه در این مسابقه دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی می‌توانند شرکت کنند، بیان کرد: مطلب ارائه شده باید خوش خط یا تایپ شده در کاغذ A4 و همچنین دل‌نوشته درحداقل پنج خط و حداکثر ۱۵ خط تنظیم شود.

این مسئول تصریح کرد: دانش‌آموزانی که تمایل به شرکت در بخش نقاشی این مسابقه دارند لازم است نقاشی خود را در یک برگه A۴ آماده و ارسال کنند.

وی با بیان اینکه ذکر نام، نام خانوادگی و مدرسه محل تحصیل برای شرکت دانش‌آموزان الزامی است، اضافه کرد: آثار عکس هم با فرمت JPG در اندازه ۷۲۰، ۱۲۸۰ و حجم حداکثر LMB تنظیم و ارسال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: برای جمع‌آوری آثار دانش‌آموزان، سامانه مدیران استان به نشانی Monasebatht۱۴۰۰@ پیش‌بینی شده است.

قاسمی بیان کرد: دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقه یک هفته فرصت دارند و به آثار برگزیده نیز جوایز نفیس اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۱۹:۵۱
0
0
از ارسال آثارمون نزدیک سه ماه گذشته اما نتایج اعلام نشده؟
captcha