اجرای طرح «تبرکات مهدوی» در البرز
کد خبر: 3957866
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

اجرای طرح «تبرکات مهدوی» در البرز

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح تبرکات مهدوی در بقاع متبرکه این استان خبر داد و گفت: این طرح از ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) تا ۱۲ فروردین سال آینده اجرا می‌شود.

اجرای طرح «تبرکات مهدوی» در البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و شرایط کرونایی عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برای دستگیری از نیازمندان ویژه‌برنامه تبرکات مهدوی در مراکز افق امامزادگان شاخص استان البرز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) تا ۱۲ فروردین سال آینده ویژه‌برنامه طرح تبرکات مهدوی اجرا می‌شود، تصریح کرد: اهداف این برنامه ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت و بسیج مردمی در خدمت به افراد کم برخوردار و تهیه لباس و مایحتاج شب عید نیازمندان است.

این مسئول بیان کرد: این طرح از طریق جلب مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفین، مشارکت خیرین، بازاریان و اصناف، افراد توان مالی و از محل موقوفات مرتبط و واقفین نیک‌اندیش کلید خورده است.

مسعودی با بیان اینکه در طرح تبرکات مهدوی سه هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی شامل آجیل، البسه، کیف و کفش به نیازمندان میان محرومان و افراد کم‌برخوردار توزیع می‌شود، گفت: همچنین در بسته‌های ارزاق پیوست فرهنگی دعای صحیفه سجادیه، فرج، تندیس سردار سلیمانی و مکتب سردار مورد توجه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام
captcha