همکاری خوب مساجد البرز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3957446
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

همکاری خوب مساجد البرز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 90 درصد مساجد البرز به مصوبات ستاد کرونا عمل کردند و همکاری خوبی با ستاد اقامه نماز استان داشتند.

همکاری خوب مساجد البرز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

حجت‌الاسلام ابولفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن اشاره به فعالیت مساجد در ایام ماه رجب، تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در برگزاری مراسم‌ و آیین‌های مذهبی همچنان محدودیت‌هایی حاکم است.

وی افزود: مساجد مکان‌های بسته هستند، بنابراین طبق مصوبات ستاد کرونا حداکثر افرادی که می‌توانند داخل مسجد باشند ۳۰ نفر است و با توجه به برگزاری نماز قضا توسط مساجد در ماه رجب درخواست داریم متولیان مساجد به این مصوبه توجه کنند.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر تعداد حاضران، رعایت فاصله بین نمازگزاران نیز باید انجام شود، با توجه به بزرگی مسجد فاصله بین هر نفر باید دو تا چهار متر باشد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در رأس آن‌ها نماینده ولی‌ فقیه در استان البرز در برگزاری نماز جمعه نهایت همراهی و همکاری را داشتند و همواره بر اساس پیشنهاد و مصوبات ستاد کرونا عمل کردند.

وی یادآور شد: 90 درصد مساجد البرز نیز مصوبات ستاد کرونا را رعایت کردند، موارد محدودی نیاز به تذکر داشتند که تذکرات لازم داده‌ شده است.

انتهای پیام
captcha